Sunday, July 8, 2012

က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီတဲ႔ စားေသာက္ပံု

 Natural Remedy ( သဘာ၀ကုထံုး )
၁။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ကို ပ႐ိုတိန္း (သို႔) ကာဗြန္ဟိုက္ဒရိတ္နဲ႔ တြဲစားပါ။
၂။ ဂ်ံဳျဖဴနဲ႔လုပ္တာေတြကို
ပ႐ိုတိန္းနဲ႔ တြဲမစားပါနဲ႔။
၃။ ေရစိမ္၊ အပင္ေပါက္ သစ္ေစ႔မ်ား၊ ေရာေႏွာထားတဲ႔ သစ္ေစ႔မ်ားဟာ ပ႐ိုတိန္းေကာင္းေကာင္း ျဖစ္လာေစပါတယ္။ သိပ္ေကာင္းတဲ႔ အင္ဇိုင္းရလာေစပါတယ္။
၄။ အသီးခ်ည္း သပ္သပ္စားပါ။ ေထာပတ္သီး၊ ခရမ္းခ်ဥ္သီးနဲ႔ ပန္းသီးတို႔ကေတာ႔ အင္ဇိုင္းနဲ႔ ပက္စ္တင္ (အႏွစ္) ေၾကာင့္ တျခားအသီးအ႐ြက္ေတြနဲ႔ တြဲမိပံုရပါတယ္။
၅။ ဖရဲသီးကို သူ႔ခ်ည္း သပ္သပ္စားပါ။
၆။ အစာ တလုပ္နဲ႔ တလုပ္ၾကားမွာ ေရနဲနဲ ေသာက္တာကလြဲလို႔ ေရမေသာက္ပါနဲ႔။
၇။ အစားအေသာက္ျပင္ဆင္ေနတုန္း မစားမိေစပါနဲ႔။ ေရတခြက္ေသာက္လိုက္ပါ။ ဖရဲရည္ ၫွစ္ထည့္ႏိုင္ပါတယ္။ ခ်က္ျပဳတ္ေနတုန္း တငံု၊ တငံု ေသာက္ႏိုင္ပါတယ္။
၈။ တလုပ္စာတိုင္းမွာ ၂၅ ခါ ၀ါးပါ။
၉။ သဘာ၀အတိုင္း လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ကို စားပါ။
၁၀။ ဂ်ံဳျဖဴ၊ သၾကားျဖဴ၊ အခ်ိဳတု၊ ေစးျပစ္ေအာင္လုပ္ထားတဲ႔ ႏို႔မွဳန္႔ ဆီမ်ားမ်ားနဲ႔ ေၾကာ္တဲ႔ အစားအစာ၊ ကဖင္းန္ နဲ႔ ေပါင္းအိုးနဲ႔ ခ်က္ျပဳတ္တဲ႔ အစားအစာေတြ ေ႐ွာင္ပါ။
၁၁။ အစာမေၾကတတ္ရင္ အသီးအ႐ြက္နဲ႔ ဆြတ္ျပဳတ္ကို ေၾကညက္ေအာင္လုပ္ၿပီး စားေသာက္ပါ။
၁၂။ အစာေၾကေစမယ့္ အင္ဇိုင္း၊ သတၱဳဓါတ္နဲ႔ Probiotics ေတြကို စားပါ။
၁၃။ ေအးေအးေဆးေဆး စားပါ။ စိတ္ဖိစီးေနျခင္းဟာ အစာေၾကခ်က္မွဳကို အႀကီးအက်ယ္ ေႏွာက္ယွက္တဲ႔ တရားခံပါပဲ။
၁၄။ ကိုယ္ခႏၶာက နားဖို႔ ေျပာလာတဲ႔အခါ၊ နားျဖစ္ေအာင္ နားလိုက္ပါ။ စားခ်ိန္၊ နားခ်ိန္ ရစ္သမ္မွန္ပါေစ။
၁၅။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာ၊ သက္ေတာင္႔သက္သာ ကိုယ္ဟန္ အေနအထားဟာ အစာအိမ္ အေၾကာအခ်ဥ္ေတြကို သန္မာေစတဲ႔အတြက္ နပ္ဗ္ေၾကာေတြကို အာ႐ံုေၾကာမႀကီးကေန အစာအိမ္နဲ႔ အူလမ္းေၾကာင္းေတြအထိ ေသြးလွည့္ပတ္မွဳ ေကာင္းမြန္ေစတာေၾကာင့္ အစာေၾကခ်က္မွဳကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။